תקנון אתר RIKOTEK
מבוא
אתר RIKOTEK הינו קטלוג מוצרים ואתר למכירת מוצרים באמצעות האינטרנט. תקנון זה נועד להבהיר את תנאי השימוש באתר ואת מדיניות השירות והמכירה בו. השימוש באתר מהווה הסכמה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
ביצוע הזמנות
הזמנת מוצרים תבוצע על ידי נציג מכירות תוך 2 ימי עבודה מרגע ביצוע ההזמנה באתר או בקשת יצירת קשר.
כל ההזמנות ירשמו במערכות המחשוב של החברה וישמשו כראיה לנכונותן.
לצורך ביצוע הזמנה יש להירשם לאתר ולהזין פרטים בסיסיים.
מחירים ודמי משלוח
המחירים באתר כוללים דמי משלוח.
דמי המשלוח יופיעו באופן בולט במהלך תהליך הרכישה, בעגלת הקניות.
הובלה עם אופי חריג תחויב בהתאם למקרה.
רכישות יחויבו בדמי משלוח של 35 ₪ כולל מע"מ.
אחריות מוצר
המוצרים המשווקים באתר הם מוצרים המיובאים על ידי יבואן רשמי ומאושר של היצרנים.
תעודת אחריות של היבואן/יצרן תינתן למוצרים חשמליים ואלקטרוניים שמחירם עולה על 150 ₪ למשך שנה מיום הרכישה.
האחריות בשנה הראשונה היא אחריות מעבדת יבואן או מעבדת ריקוטק.
ניתן להזמין שירות טכנאי לאתר הלקוח
ניתן להרחיב אחריות בתשלום נוסף שייקבע מראש בזמן הרכישה.
אספקה
המוצרים יסופקו בהתאם ללוח הזמנים המופיע בכרטיס האתר.
זמני האספקה מתייחסים לימי עבודה בלבד (א-ה, לא כולל שישי/שבת וערבי חג/חג).
משלוח ישיר ליישוב רגיל: 1-5 ימי עסקים, משלוח ליישוב חריג: 3-7 ימי עסקים.
משלוח לנקודת חלוקה/לוקר: עד 5 ימי עסקים (ליישובים חריגים 7).
ביטול עסקה
ניתן לבטל עסקת רכישה בתוך 14 יום מקבלת המוצר או מסמך הגילוי - המאוחר מבניהם.
הודעת הביטול תיעשה בפקס/דוא"ל/דאר רשום ובמקביל להודעה טלפונית למחלקת המכירות של ריקוטק.
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, כספו של הצרכן יושב לו בתוך 14 יום מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בסך 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי אספקת מוצר במועד, לא יגבו דמי ביטול וכספו של הצרכן יושב לו במלואו בתוך 14 יום מקבלת הודעת הביטול.
מדיניות פרטיות
חברת ריקוטק מחויבת לשמור על פרטיות הלקוח ולא להעביר את המידע האישי לגורמים חיצוניים, למעט לצורך ביצוע ההזמנה והאספקה.
פרטי כרטיס האשראי ימסרו רק לחברת כרטיסי האשראי לצורך ביצוע התשלום בלבד.
אחריות כללית
החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית שנעשית על ידי המשתתפים באתר במהלך המכירות, או על ידי כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
החברה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות האתר, אך לא מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה, קווי תקשורת או שיבושים ברשת האינטרנט.
מלאי
החברה תעדכן את המלאי באתר באופן שוטף. במקרה של חוסר במלאי, תודיע החברה לצרכן תוך 2 ימי עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חליפי או ביטול העסקה והשבת מלוא התשלום.