הסדרי נגישות בחברת ריקוטק בע"מ
ריקוטק בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בריקוטק בע"מ
סניף דרום: אלי כהן 39, אשקלון
סניף מרכז: סחרוב 5, ראשון לציון
שעות פעילות החנויות:
א’-ה’ 8:00-19:00, ו’ 8:00-13:00
נגישות בחנויות הפיזיות:
סניף דרום: יש גישה לנכים, חניה קרובה, החנות ממוקמת בקומת קרקע, ודלת הכניסה רחבה מספיק.
סניף מרכז: יש גישה לנכים, חניה קרובה, קומת קרקע, ודלת הכניסה רחבה מספיק.
טלפון: 08-6782110
מייל: roni@rikotek.co.il
שירות לקוחות נגיש
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט
ריקוטק בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש לכולם כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ולתת שירות נגיש ככל הניתן, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר .
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בריקוטק בע"מ
שם: רוני כהן
טלפון : 08-6782110
אימייל: roni@rikotek.co.il